2010 m. balandžio 28 d., trečiadienis

Geriausia dieta

Geriausias priešnuodis, kai vakarą užsimanai pasaldinti didele plytą šokolado arba šeip prisiryti nusižengiant sveiko maisto valgymo planui. Vasara juk artėja. 90% mano pažystamų merginų ir moterų dietinasi. Pasižiūri tokias nuotraukas ir net nepastebi kaip atšoka noras valgyti :))





3 komentarai (-ų):

Autorius rašė...

Oh come on, aš nežinau kaip reikia gyvent, atleisk, paranojikių apsupty, nes tau paranoja, jei visiems aplink tave ir tau atrodo, kad esi stora ir privalai laikytis dietos būtinai.
Ar tam pasauly ir tokie va tobuli vyrukai aplinkui?;/

2010 m. gegužės 6 d. 00:57
Illusion rašė...

Joa, zinau,svorio tema man paranoja ;D gal ne tiek paranoja, bet 24/7 buni tokiu zmoniu apsuptyje kur sverti 55+ yra beda, pats nejuciom toks tampi ;/
O, kad vaikinai butu tobuli.. tokiu tik vienetai.. deja

2010 m. gegužės 7 d. 09:45
Autorius rašė...

Ej, na juk ne tame laimė man kažkaip atrodo:} aš sveriu gerokai +55, atvirai teigiu, kad neturiu papų, bet plačius pečius, neturiu smakro ir turiu triušio dantis ir esu gana laimingas padarėlis, nes tie netobuli bičai tikrai nesigaudo svoriuose, o gražus rūbas nebūtinai aptemptas. Nes pvz jei numesčiau svorio vistiek palaidinės su iškirpte dėvėt negalėčiau. KMI indeksas yra sėkmės garantas, kad širdy ramiau būtų, nes kai jis per mažas tai negerai juk:}
sveriu plius pem penki, mano kmi vos ne per mažas ir aš drąsiai savo draugėm paranojinančiom apie savo svorį sakau SO WHAT?:)

2010 m. gegužės 10 d. 06:59
 

©2009ILLUSION BLOG | by TNB